۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۲:۱۷

تجمع اعتراضی ورزشکاران ایرانی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران 

جمعی از ورزشکاران به همراه روسای فدراسیون‌ها به دنبال حمله رژیم تروریست صهیونیستی به خاک کشورمان  دیروز- شنبه ۳۱ خرداد - مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، تجمع اعتراضی کردند. این تجمع در اعتراض به تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک ایران صورت گرفت. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون توان‌یابان، عباس جدیدی قهرمان اسبق کشتی جهان، محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس و برخی از رؤسای فدراسیون‌ها در این تجمع حضور داشتند. در این تجمع همچنین قطعنامه جامع ورزش و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان و درخواست برای تعلیق این رژیم قرائت شد. در این مراسم ورزشکاران تیم‌های ملی مختلف، مربیان، داوران و روسای فدراسیون‌های ورزشی با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و عکس‌های شهدای ورزشکار، شعار «مرگ‌ بر اسراییل» و «مرگ‌ بر آمریکا» سر دادند و از سازمان ملل خواستند برای مهار اقدامات جنگ‌طلبانه صهیونیست‌ها و محکومیت رژیم متجاوز اقدام کنند.

ارسال نظر
captcha
پربیننده