۰۲/تير/۱۴۰۵
|
۲۲:۰۷

ماشه رو آخر پاییز می‌شمرن!

دلال محترم: یه نون تو خون مردم زدن‌مون نشه؟

یک غرب‌زده: ولی برجام پر افتخارترین سند بین‌المللی تاریخه

تحلیلگر هماهنگ با پتروشیمی: این گرونیا همش تقصیر تحریمه

شرکت‌های نفتی: پس من یه سود از گرونی دلار برمی‌دارم

شرکت‌های فولادی: چندین هزار همت سود از گرونی دلار که چیزی نیست!

دلال محترم: آخ جون فرصت برای گرون کردن پیاز

اون یکی بانک خصوصی: پس من یه وام به خودم میدم

دوراهی تهدید یا فرصت؟

هر که آشش بیش ماشش بیشتر!

تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود!

یک ماش بر دیگ آش تحریم‌ها اضافه شد

ارسال نظر
captcha
پربیننده