۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۳:۱۶

ضامن سلامتی کشتی کچ یا فرنگی؟

سلامی دوباره خدمت همراهان برنامه زنده هلو (hello) ورزش. بیژن جان لطفا اسمس‌ها رو روی صفحه نمایشگر نمایش بده.
 دوست عزیزی از تورنتو اس‌ام‌اسی فرستادن با این مضمون که: بزغاله! تو مگه از دیار فارس نیستی چرا میگی اس‌ام‌اس؟ بگو پیامک!
خب فرمایش ایشون متین هست. البته واژه بزغاله در زبان محاوره مردم کانادا یه چیزی تو مایه‌های بیبی، نایس یا گوگولی هست. 
بریم پیامک بعدی...
 سلام ارژنگ جان ممنون از برنامه خوب‌تون. در مورد قهرمانی‌های پی‌در‌پی کشتی فرنگی و آزاد ایران برامون بگو.
قطعا در پشت پرده اتفاقات زیادی افتاده از جمله خریدن داور وسط. اما چون در کرواسی مرسوم هست که پشت پرده رو آستری ضخیم بگیرن خیلی واضح نتونستیم بفهمیم چه زد و بندی پشت پرده اتفاق افتاده.
_دوست عزیز دیگری گفتن: گوساله پشت پرده کجا بود! چشماتو باز کن ببینی. این اولین بار نیست که جمهوری اسلامی ایران قهرمان کشتی جهان میشه. قهرمانی جوانان ایرانی قابل کتمان نیست. 
خب عزیزجان چشمان ما باز باز بود ولی برخلاف فرمایش شما هیچ گوساله‌ای پشت پرده نبود! کشتی اصولا ورزش اخلاقی‌ای نیست. دعوا و روی سر و کله حریف کار کردن، کار بسیار زشتی است و با فرهنگ غنی پیروان کورش کبیر نمی‌خونه. حالا گیریم برنده شده باشن. مهم اینه که کاپ اخلاق دست کی باشه. 
همراه دیگری گفتن:
سلام ارژنگ جووون. من رزیتا هستم از برلین. یعنی کشتی آزاد و فرنگی از کشتی کچ بدتره؟ آخه دیروز داشتی قهرمانان کشتی کچ جهان رو با افتخار معرفی می‌کردی. 
ببین رزیتا تو کشتی کچ حریف شما آسیب جدی‌ای نمی‌بینه که ادامه زندگی‌اش مختل بشه، بلکه یهو با یه ضربه میره اون دنیا و برای همیشه از این زندان جسمانی راحت میشه. ولی کشتی فرنگی و کشتی آزاد فقط حریف رو مصدوم می‌کنه و خون و خونریزی راه میندازه که اصلا دل آدم ریش میشه وقتی این صحنه‌ها رو می‌بینه.
دوست عزیز دیگری گفتن: من با خودت بودم گوساله! کشتی‌گیرهای ایرانی نه تنها قهرمان جهان شدن بلکه حامل اخلاق پهلوانی و فرهنگ هم هستن.
خب بیژن جون کافیه دیگه این دوست‌مون رو بلاک کن.
دوست عزیز قبلی از تورنتو گفتن: ارژنگ جون تو واقعا بزغاله زبون نفهمی هستی‌ها. بلاک کن هم که خارجیه. باید بگی مسدود..... 
بیژن جان لطفا این یکی دوست‌مون رو هم سریعا بلاک کن.
تا برنامه‌ای دیگر ایزد یاور و نگهدارتون باشه.

ارسال نظر
captcha
پربیننده