۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۱:۴۸

گمشده

مجموعه برگه‌ها و اسناد محرمانه دولتی به دلایل نامعلوم گم شده.
 این اسناد در جایی نگهداری می‌شدند که حتی خود جن هم به آنجا دسترسی نداشته. طبق اخبار پخش شده این اسناد هم اکنون در ایران و در سازمان اطلاعات پیدا شده‌اند.  
لطفا اطلاعات به دست آورده را جدی نگیرید و آن را  آتش زده و با آن جوج خود را کباب کنید. از سوخته آنها فیلم بگیرید و برای اینترنشنال ارسال کنید. 
از آنجایی که همه چیز کار خودشان است از همین الان گفته باشیم؛ هر چیزی که توی آن اسناد منتشر بشود مربوط به اسرائیل نبوده و تفکر خود کاغذهاست!
مخوف‌ترین و سفت‌ترین سازمان اطلاعات دنیا قبل از این!

ارسال نظر
captcha
پربیننده