۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۳:۲۱

نه به ننه سرما، آری به بابا نوئل

آن جشن که آریایی و سنتِ ماست
عیــد نوروز و مــهرگان و یلداست
با ما چه صنم داشت کریسمس؟ هالووین؟ 
اینقـدر نریز قیمه‌ها را در ماسـت
آمنه آل‌اسحاق

​من که شدم عاشقِ کاج و برفش
 یلدا و چله رو نزن تو حرفش
هندونه رو ول کن و آتیش بزن
چشم کدو رو  خالی کن تو ظرفش
ابراهیم صفائی

تا اسم ایران میاد آخر ادعایی
موقع جنگ و سختی کجای ماجرایی؟
با کاج و بابانوئل کلاس گذاشتی بازم
کریسمست مبارک مستر آریایی
طاهره ابراهیم‌نژاد

ارسال نظر
captcha
پربیننده