۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۸:۰۹
شورای امنیت کشور با اشاره به مطالبه عمومی برای برخورد با تروریست‌ها:

با تخریبگران مسلح برخورد قاطع و قانونی می‌شود

در پی بروز ناآرامی‌ها و اغتشاشات شب‌های گذشته عوامل وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در تهران و برخی شهرهای دیگر، شورای امنیت کشور اعلام کرد: برای جلوگیری از آسیب به شهروندان توصیه می‌شود هموطنان عزیز و بخصوص خانواده‌ها، با حفظ هوشیاری و مراقبت کامل، مانع سوءاستفاده جریانات معاند و بدخواه از نوجوانان و جوانان شوند. در بیانیه شورای امنیت کشور آمده است: در پاسخ به خواست آحاد جامعه برای برقراری نظم و امنیت، با تخریبگران مسلح و مخلان آرامش و امنیت هموطنان، همچنین با هرگونه تعرض به مراکز نظامی، انتظامی یا حاکمیتی، برخورد قاطع و قانونی لازم خواهد شد.

ارسال نظر
captcha