باشگاه تراکتور به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر 3 بر صفر شدن نتیجه بازی این تیم با شمسآذر اعتراض کرد.
رسانه رسمی باشگاه تراکتور در این مورد نوشت: «در پی رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار جام حذفی تراکتور مقابل شمسآذر قزوین که بر اساس آن تیم تبریزی بازنده اعلام شده است، باشگاه تراکتور اعتراض رسمی خود را بلافاصله به کمیته استیناف ارائه کرده و در صورت لزوم، موضوع را از طریق دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیری خواهد کرد. حکم مذکور به باشگاه ابلاغ شده و این در حالی است که دفاعیات باشگاه، مکاتبات و مستندات ارائهشده از جمله نامهها و پیگیریهای انجامشده مراجع خارج از فدراسیون در رأی صادره مورد توجه و لحاظ کافی قرار نگرفته است. باشگاه تراکتور ضمن اعلام اعتراض رسمی به این تصمیم، لایحه دفاعیه و کلیه مستندات مرتبط را جهت رسیدگی مجدد و اتخاذ تصمیم مقتضی، به کمیته استیناف ارسال کرد. همزمان، با فرض عدم حصول نتیجه عادلانه در فرآیند رسیدگی داخلی فدراسیون، باشگاه در حال تکمیل و آمادهسازی پرونده و مستندات لازم برای طرح شکایت در دادگاه عالی ورزش (CAS) است تا در صورت تأیید رأی در مرحله استیناف، از حقوق قانونی باشگاه و هواداران در مراجع بینالمللی صیانت کند. مستندات باشگاه تراکتور بهصورت کامل، شفاف و مستدل نشان میدهد دیدار مذکور میبایست مجدداً برگزار شود، چرا که عدم برگزاری مسابقه ناشی از مقتضیات زمانی و شرایط اضطراری و «فورسماژور» بوده است. باشگاه تراکتور با جدیت و تا حصول نتیجه و احقاق حق قانونی، این پرونده را از مسیرهای قانونی داخلی و بینالمللی پیگیری خواهد کرد».
خبر
اعتراض تراکتور به رأی کمیته انضباطی
ارسال نظر
پربیننده
تازه ها