۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۲:۰۲
ابراهیم حاتمی‌کیا:

ننگ‌مان باد اگر در مصاف با یزیدیان زمان زانوی غم بغل بگیریم

ابراهیم حاتمی‌کیا، در پی شهادت رهبر معظم انقلاب در متنی نوشت: ما داغ تمامی تاریخ را یکجا دیده‌ایم داغ سیصد هزار لاله پرپر بوستان همیشه بهار ایران‌زمین، داغ عروج امام شهیدان خمینی کبیر(ره)، داغ قاسم سلیمانی‌ها، محمد باقری‌ها، رشیدها، سلامی‌ها، حاجی‌زاده‌ها... و امروز؛ داغ شهادت مظلومانه دخترکان معصوم دبستان میناب و امیران و سرداران‌مان و از همه جان‌سوزتر، داغ شهادت منادی دلسوز عزت و آقایی مردمان نجیب این میهن خدایی، آقای‌مان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(ره).ما آن شقایقیم که با داغ زاده‌ایم! ننگ‌مان باد اگر در میان این مصاف ملت حسین(ع) با تمام حرامیان یزید زمان، سر به دیوار کوفته، زانوی غم در بغل بگیریم.

ارسال نظر
captcha
پربیننده