۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۳:۲۳

سخنگوی وزارت خارجه: پس مسئله، نفت است!

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که هدف آمریکا از حمله به ایران فقط مسئله نفت است.

سخنگوی وزارت خارجه: پس مسئله، نفت است!

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه طی پستی در شبکه ایکس، با به اشتراک گذاشتن فیلمی از اظهارات سناتور لیندسی گراهام، که می‌گوید: «ونزوئلا و ایران 31 درصد از ذخایر نفت جهان را در اختیار دارند؛ و ما در آنها شراکت خواهیم داشت.»، نوشت: «یک لحظه نادر از راستگویی: مسئله فقط نفت است»

سخنگوی وزارت امور خارجه , کشور آمریکا ,

ارسال نظر
captcha
پربیننده
تازه ها