۱۷ روز از جنگ گذشته بود. مردم سراسر کشور در این ۱۷ روز همانند نیروهای مسلح که در میدان جنگ حضور داشتند و مردانه جنگیدند، در میادین شهرها حضور پیدا کردند تا با این حضور، خیابانها را حفظ کنند. حضور مردم در خیابانها نشاندهنده واقعیت جامعه ایران است که در حمایت از نظام جمهوری اسلامی، علیه دشمن آمریکایی و صهیونیستی ایستادهاند، همچنین با این حضور، مانع اجرای نقشه دشمن برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور میشوند.
حضور میلیونی مردم تا جایی باعث عصبانیت ترامپ شد که مدعی شود این حضور از طریق هوش مصنوعی درست شده است. اما حضور مردم در خیابانها و میادین، روز سهشنبه جلوهای دیگر یافت. دشمن و رسانههای آن برای مراسم چهارشنبه آخر سال یک تدارک شوم دیده بودند. آنها در نظر داشتند مراسم چهارشنبهسوری را به صحنه آشوب و تروریسم خیابانی تبدیل کنند. از روزها قبل اینترنشنال آموزشهای لازم برای جنگ شهری را داده بود. کارشناسان و مجریان این شبکه اسرائیلی امیدوار بودند در چهارشنبهسوری بتوانند آشوبی ولو کوچک و مختصر در ایران بسازند. در مقابل، مردم با دیدن این تدارکات ضدایرانی، عزمشان را برای یک حضور متفاوت در خیابانها و میادین جزم کردند تا این بار نیز همانند ۱۷ روز قبل، نقشههای دشمن را نقش بر آب کنند و همین کار را هم کردند. روز سهشنبه مردم زودتر از ۱۷ روز قبل به خیابانها و میادین آمدند. از ساعت ۱۷ خیابانها و میادین مهم همه شهرهای ایران توسط مردم پر شده بود. مردم این بار ۴ ساعت زودتر از روزهای قبل به خیابان آمدند. در تهران نیز مردم انقلابی در خیابانها و میادین مهم شهر حاضر شدند. مردم روزهدار روزه خود را در همین خیابانها و میادین افطار کردند. سفرههای افطار در خیابانها و میادین پهن شد تا جلوهای زیبا از حضور ملتی مومن، انقلابی و شجاع به تصویر کشیده شود. مردم مومن و انقلابی ایران تا پاسی از شب در خیابانها و میادین حاضر بودند. در تهران تا ساعت ۲۴ مردم در خیابانها حاضر بودند. در برخی میادین نیز مردم تا سحرگاه روز چهارشنبه حضور داشتند و خیابان را ترک نکردند. نقشه دشمن برای چهارشنبهسوری شکست خورد. مردم باز هم حماسه آفریدند. مردم باز هم نشان دادند برای دفاع از جمهوری اسلامی و ایران حاضرند جان خود را در معرض خطر قرار دهند. باز هم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکست خوردند و نقشه شوم آنها برای ایجاد آشوب شکست خورد. با شکست سناریوی چهارشنبهسوری، پروژه آشوب و جنگ مسلحانه در ایران تقریبا شکست خورد. حالا جز در میدان جنگ، دشمن در میادین شهرها نیز از مردم شکست خورده است. مردم در کنار نیروهای مسلح، یک دفاع ملی و میهنی تاریخی را به نمایش گذاشتند. سناریوی آشوب چهارشنبهسوری در ایران شکست خورد. در حالی که همان شب، موشکهای ایران و حزبالله لبنان در تلآویو یک چهارشنبهسوری بزرگ به پا کردند. نیروی هوافضای سپاه از بعدازظهر دیروز با موجهای ۵۷، ۵۸، ۵۹ و ۶۰ عملیات وعده صادق ۴ دهها موشک را به سرزمین اشغالی شلیک کرد. با وجود سانسور گسترده اما تصاویر منتشرشده نشان میدهد اکثر قریب به اتفاق این موشکهای خوشهای با موفقیت به اهداف تعیینشده اصابت کردهاند. شامگاه سهشنبه برق تلآویو قطع شد. صدای آژیر آمبولانسها در سراسر تلآویو به گوش رسید. بر اساس گزارشها بیش از ۲۰۰ اشغالگر صهیونیست کشته و زخمی شدند. حزبالله لبنان نیز شامگاه سهشنبه در عملیاتی تاریخی، ۱۰۰ موشک به سمت سرزمین اشغالی شلیک کرد؛ اقدامی بیسابقه که نشان داد همه ادعاهای نتانیاهو مبنی بر از بین بردن توان رزم حزبالله دروغ بوده است. شامگاه سهشنبه، ایران و حزبالله عملیاتهای مشترک کمسابقهای در سرزمین اشغالی انجام دادند. بعدازظهر سهشنبه سردار سرلشکر سیدمجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد از این پس حملات ایران روی دور تند و تاثیرمحور خواهد بود. این موضع نشان میدهد ایران تصمیم گرفته حملات خود به دشمن متجاوز را سرعت ببخشد. حملات شامگاه سهشنبه ایران به سرزمین اشغالی نیز بر اساس همین راهبرد انجام شد؛ حملاتی که خسارتهای بیسابقهای به دشمن صهیونیستی وارد کرد. دشمن صهیونیستی در حالی در پیگیری نقشه خود برای مراسم چهارشنبهسوری در ایران ناکام ماند که خود درگیر یک مراسم آتشبازی بزرگ در تلآویو شد. از گوشه گوشه تلآویو صدای اصابت موشک شنیده و تصویر دود و آتش دیده شد.
همزمان با ناکامی سناریوی دشمن برای ایجاد آشوب در مراسم چهارشنبه آخر سال ایران و حزبالله با صدها موشک و پهپاد سرزمین اشغالی را به آتش کشیدند
چهارشنبهسوری در تلآویو
ارسال نظر
پربیننده
تازه ها