
سخنگوی ارتش اسرائیل رسما اذعان کرد که سامانه پدافندی این رژیم با وجود فعال شدن، نتوانست موشکی را که جنوب اسرائیل را هدف قرار داده بود، رهگیری کند.
پیش از این رسانههای اسرائیلی رسما اذعان کرده بودند آنچه در منطقه عراد در النقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی اتفاق افتاد، اصابت مستقیم و نقص سیستم پدافند هوایی بود.
بر اساس این گزارش سامانههای پدافندی اسرائیل چندین بار تلاش کردند تا موشکی را که عراد را هدف قرار داده بود، رهگیری کنند، اما ناکام ماندند.
بر اساس گزارش رسانه های عبری ایران از موشک «خرمشهر-4 » در این حمله استفاده کرده است.