۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۶:۳۵

انتقاد صریح البرادعی از حکام عرب: چرا به آمریکا تکیه می‌کنید؟

سیاستمدار مطرح مصری از حکام کشورهای عربی به سبب وابستگی و سرسپردگی به دولت تروریستی آمریکا انتقاد کرد.

انتقاد صریح البرادعی از حکام عرب: چرا به آمریکا تکیه می‌کنید؟

محمد البرادعی، مدیرکل اسبق آژانس و سیاستمدار مطرح مصری از دنباله روی و سرسپردگی حکام عرب به آمریکا و همراهی آنها با جنگ تروریستی علیه ایران خطاب به آنها به شدت انقاد کرد.

البرادعی در مخالفت با حضور نظامیان تروریست آمریکا در منطقه به بهانه تامین امنیت کشورهای عربی و البته پیامدهای ویرانگر این حضور برای این کشورها خطاب به حکام سرسپرده گفت: در حالی که دولت ترامپ نزدیک‌ترین متحدان اروپایی خود را در ناتو به خاطر اینکه از پیوستن به جنگ تجاوزکارانه‌اش علیه ایران سرباز زدند، فروخت،آیا این همان کسی است که باید برای تأمین امنیت منطقه عربی ما و حفظ حقوق و منافعمان به او تکیه خواهیم کرد؟کاش بهتر فکر کنیم…

ارسال نظر
captcha
تازه ها