۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۳:۲۹

عبور از تنگه هرمز همچنان با هماهنگی نیروهای مسلح ایران خواهد بود

در بیانیه‌ وزیر امور خارجه کشورمان که ترامپ هم آن را بازنشر کرد،‌ نکته مهمی درباره تنگه هرمز گنجانده شده است.

یکی از نکات مهم در توقف آتش 2 هفته‌ای میان ایران و دشمنان آمریکایی-صهیونی مسئله وضعیت تنگه هرمز در این 2 هفته است.

در بیانیه‌ای که عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان منتشر و ترامپ نیز آن را بازنشر و عملا تایید کرده، نکته مهمی درباره تنگه هرمز گنجانده شده است.

آقای عراقچی در این متن می‌گوید: "به مدت دو هفته، عبور امن از تنگه هرمز از طریق هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با در نظر گرفتن محدودیت‌های فنی، امکان‌پذیر خواهد بود".

به طور خلاصه:

عبور از تنگه هرمز همچنان باید با هماهنگی نیروهای مسلح ایران صورت گیرد.

عبور از تنگه همچنان با در نظر گرفتن «محدودیت‌های فنی» خواهد بود.

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

ارسال نظر
captcha
پربیننده
تازه ها