۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۳:۲۹

ایران موضوع نقض عهدهای آمریکا را با نخست‌وزیر پاکستان مطرح می‌کند

خبرنگار اعزامی تسنیم به پاکستان آخرین برنامه‌های تیم مذاکره‌کننده ایران را تشریح کرد.

ایران موضوع نقض عهدهای آمریکا را با نخست‌وزیر پاکستان مطرح می‌کند

هیات ایرانی در ملاقات ظهر امروز با شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان، موضوع نقض عهدهای طرف آمریکایی را مطرح خواهد کرد. 

آزادسازی دارایی‌های ایران و آتش بس در لبنان جزو پیش شرطهای شروع مذاکرات بوده است. 

آمریکا به اطلاع پاکستان به عنوان واسطه مذاکرات رسانده بود که با این پیش شرطها و برخی شروط دیگر برای آغاز مذاکرات موافق است. با این حال برخی از این موارد تاکنون تامین نشده است. 

هیات ایرانی در جلسات امروز بنا دارد که به یک ارزیابی از موضع آمریکا و عمل او به تعهداتش برسد؛ و‌ پس از آن درباره مذاکره با آمریکا تصمیم‌گیری‌ خواهد کرد.

ارسال نظر
captcha
پربیننده
تازه ها