۰۶/تير/۱۴۰۵
|
۱۴:۴۳

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض آتش‌بس، مناطقی را در جنوب لبنان هدف تجاوز قرار داد.

رسانه‌های لبنانی از حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

 

 

خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک «بیت یاحون» در جنوب لبنان را هدف دو حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را هدف تجاوز خود قرار داد.

لبنان , حزب الله لبنان , جنوب لبنان ,

المیادین همچنین گزارش داد که هم اکنون آرامشی شکننده بر بخش‌های غربی، مرکزی و شرقی نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی حاکم شده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به صور لبنان

منابع خبری همچنین از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک «المنصوری« در شهرستان صور خبر دادند.

ارسال نظر
captcha
تازه ها