۰۶/تير/۱۴۰۵
|
۱۵:۵۷

سرلشکر رضایی: مردم ایران نباید هزینه خدمات به کشورها در تنگه هرمز را بپردازند

فرمانده‌کل سپاه در دوران دفاع مقدس ۸ ساله اظهار کرد: مردم ایران نباید هزینه خدمات به کشورها در تنگه هرمز را بپردازند.

رضایی:مردم ایران نباید هزینه خدمات به کشورها در تنگه هرمز را بپردازند

سردار سرلشکر «محسن رضایی» در مصاحبه با شبکه نیوزنیشن آمریکا گفت: « تنگه هرمز هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد و مربوط به دو کشور منطقه‌ای است و همه دنیا از آن استفاده می‌کنند.

ما صاحب این تنگه هستیم و اجازه دخالت آمریکایی‌ها را نمی‌دهیم. 

ایران طی 47 سال گذشته با نجابت در مورد تنگه هرمز رفتار کرده است.

مسائل زیست محیطی، امنیت تنگه و بیمه‌ها هزینه‌هایی برای کشور ایران دارد که کسانی که از این تنگه منتفع هستند باید بپردازند و نباید توقع داشت که این هزینه‌ها از جیب شهروندان ایران پرداخت شود.»

ارسال نظر
captcha
تازه ها