|
ارسال به دوستان
ارسال به دوستان
درباره برندهای تازهای که تلویزیون برای رمضان 99 تدارک دیده است
رفیق مثل ماه
احسان سالمی: موفقیت «ماه عسل» با آن ایده مرکزی درخشانش در ارتباط با روایتهایی خاص از زندگی آدمهای معمولی آنقدر برای مخاطبان جذاب بود که در سالهای پس از آن بارها در برنامههای مختلفی که پیش از افطار از آنتن شبکههای مختلف تلویزیون پخش شد، همین ایده به شکلهای مختلف تکرار شد. البته که تکرار یک ایده به خودی خود امری مذموم نیست، بلکه مهم ایجاد فرمی جدید و تقلید نکردن از نمونههای موفق است. «مثل ماه» که تجربه تازه تلویزیون و شبکه سوم سیما در حوزه برنامههای پیش از افطار است، از این نظر اتفاقی تازه برای برنامههای رمضانی به شمار میآید. هر چند در ظاهر امر ایده مرکزی این برنامه نیز مبتنی بر روایت اتفاقات خاص از زندگی آدمهایی معمولی است اما شیوه روایت تازه این برنامه که همراه با کمی تخیل و مقدمهچینی داستانی و نمایشی است، فضایی جدید برای «مثل ماه» ایجاد کرده است؛ فضایی که اگر با خلاقیتهای بیشتری همراه شود، میتواند هویت مستقل این برنامه را تثبیت کند. *** شاید بزرگترین بدشانسی «مثل ماه»، مقایسه آن با «ماه عسل» باشد؛ برنامهای که بالاخره بعد از یک دهه روی آنتن بودن جایگاه خود را تثبیت کرده بود و حالا جایگزین شدن برنامهای تازه در همان شبکه و در همان بازه زمانی ماه رمضان، بالاخره شرایط را برای جا افتادن برنامه تازه سخت میکند. با این همه اما «مثل ماه» علاوه بر شیوه روایت قصههای خود که گاهی با حرکتهای آوانگاردی همچون آوردن یک ماشین رنوی قدیمی در دکور برنامه همراه شده بود، در زمینه محتوایی نیز تمایزهای ویژهای دارد که میتوان از آنها به عنوان برتریهای این برنامه یاد کرد. «مثل ماه» به شکل مشهودی تلاش میکند پیوند برنامه با حال و هوای معنوی و عرفانی پیش از افطار را مستحکمتر کند؛ از تیتراژ خلاقانه ابتدایی برنامه گرفته که نمایش تصویر حاجقاسم سلیمانی در آن نشاندهنده توجه سازندگان برنامه به ظرافتهایی همچون پیوند شهدا با این حالوهوای معنوی است تا پخش برشهایی از مهمترین فرازهای معنوی صحبتهای میهمانان برنامه، در قالب کلیپی کوتاه در انتهای همان برنامه که بدون شک اثرگذاری قصه روایت شده را بر مخاطب افزایش میدهد. «مثل ماه» البته تا رسیدن به نقطه ایدهآل خود هنوز فاصله دارد؛ بویژه آنکه با وجود تلاش رسالت بوذری برای داشتن اجرایی گرم و ورود بموقع به روایتهایی که میهمان نقل میکند اما با توجه به تلاش سازندگان آن برای ایجاد فضایی متفاوت و پرتعلیق و کمی هم انتزاعی برای جا افتادن در منظر مخاطب هنوز در اول راه است. هر چند آنچه به احتمال زیاد شانس موفقیت این برنامه برای افزایش ارتباط با مخاطب را افزایش میدهد، تصویر آشنای رسالت بوذری به عنوان مجری برنامههای مناسبتی تلویزیون و استفاده از چهره تثبیت شده او برای اجرای چنین برنامههایی است. این اتفاقا از مزیتهای «مثل ماه» است که سعی کرده به جای استفاده از سلبریتیها یا چهرههای غیرمرتبط و تازه برای جلب توجه مخاطبان به برنامه، با استفاده از ظرفیتهای مجریان فعال تلویزیون در حوزه برنامههای مناسبتی و البته تلاش برای ایجاد فضایی متفاوت برای برنامه (که به نظر میرسد در آینده مشهودتر هم خواهد شد) برند تازهای برای برنامههای پیش از افطار تلویزیون خلق کند. مسیری که شبکه 3 پیش از این با برنامه سحرگاهی «ماه من» با اجرای نجمالدین شریعتی پیمود و حالا بعد از 2 سال کمکم موقعیت خود را در میان برنامههای سحرگاهی تلویزیون تثبیت کرده است. *** «رفیق» روزهای نوجوانی
«رفیق» هم عنوان برند تازهای است که تلویزیون برای ماه مبارک امسال به آنتن شبکه امید رسانده است. گذشته از اینکه جدی گرفتن رده سنی نوجوان به عنوان یکی از حساسترین گروههای سنی و تولید برنامههای ویژه آنها به خودی خود اتفاقی مهم و ارزشمند در تلویزیون است، بزرگترین نکته در ارتباط با «رفیق» آن است که سعی کرده در کنار جلب توجه نوجوانان به اهمیت ارتباط با خدا و حال و هوای معنوی ماه رمضان، بحث رفاقت نوجوانان با همسن و سالهایشان را زیر ذرهبین ببرد. تنوع برنامه در زمینه دعوت از میهمانهایی در ردههای سنی مختلف از برادر شهید چمران گرفته تا پسر پروفسور حسابی و میهمانهای نوجوان از یک طرف و در نظر گرفتن موضوعاتی متنوع از جمله فلسفه دوستی و رفاقت در اسلام، وفاداری، رازداری معرفت که همه برای نوجوانان موضوعاتی جذاب و مبتلا به است، رفیق را به یک برنامه استاندارد در حوزه نوجوان تبدیل کرده است. نکته مهم آنجاست که بسیاری از برنامههای تولید شده برای نوجوانان معمولا بیشتر برای جوانان هستند تا نوجوانان اما «رفیق» سعی کرد علاوه بر رویکردهای فرمی، در زمینه رویکردهای محتوایی نیز به شکل دقیق بر مخاطب نوجوان متمرکز شود. اضافه کردن بخشهای نمایشی که با حضور شخصیت «آقای سفارشی» اجرا میشود هم از ابتکارات جالبی است که بدون شک در افزایش ارتباط مخاطب نوجوان با این برنامه موثر خواهد بود. رفیق تولید مشترک فرهنگسرای ابنسینا و شبکه امید است.
***
«سوره» شبهای رمضان
«سوره» هم یکی از ابتکارات جالب تلویزیون برای رمضان امسال است؛ برنامهای که هر شب در شبکه چهارم سیما روی آنتن میرود؛ برنامهای که برگ برنده آن بررسی شئون کاربردی قرآن در زندگی انسان امروزی است. هر چند شکل ظاهری برنامه از جنس همان برنامههای گفتوگومحور همیشگی تلویزیون است اما میهمانهای برنامه و موضوعات مطرح شده در خلال گفتوگوهایی که مسعود دیانی (مجری برنامه) با میهمانانش دارد، فضایی متفاوت را برای آن پدید آورده است. گفتوگوهایی تخصصی پیرامون قرآن و زندگی، قرآن و سیاست، قرآن و موسیقی، قرآن و سینما، قرآن و تئاتر، قرآن و شعر که هر شب از شبکه چهارم پخش میشود. یکی از بخشهای جالب «سوره»، قرائت بخشی از تفسیر «روض الجنان و روح الجنان» توسط یوسفعلی میرشکاک و همچنین دیدگاههای مطرح شده از سوی سیدیدالله یزدانپناه درباره «آموزه غیب در قرآن» است. همچنین در هر قسمت از برنامه کارنامه قرآنپژوهی یکی از چهرههای غیرایرانی فعال در این حوزه مورد بررسی قرار میگیرد. البته زمان پخش در نظر گرفته شده برای «سوره» در شبهای ماه مبارک رمضان به واسطه تلاقی با زمان پخش سریال «زیرخاکی» شبکه اول سیما، تا حدودی زمان نامناسبی است و بهتر بود این برنامه از ساعت 11 شب به بعد و پس از اتمام سریالها روی آنتن میرفت تا مخاطبانی که میخواهند هر دو برنامه را ببینند، از این فرصت محروم نشوند.
ارسال به دوستان
برج میلاد این روزها میزبان طرح سینماماشین برای اکران فیلم سینمایی خروج است
تفریح تازه سینمایی
اضافه کردن هر تفریحی به تفریحات موجود و محدود در ایام کرونا برای کسانی که بیش از 2 ماه است تلاش کردهاند در قرنطینه بمانند و این طرف و آن طرف نروند، میتواند بهانه خوبی برای بیرون رفتن از خانه باشد. این تفریح اگر جنبه فرهنگی و هنری و به طور خاص سینمایی داشته باشد که برای روزنامهنگاران سینمایی سوژه قابل توجهی است. به گزارش «وطن امروز»، پنجشنبه شب 11 اردیبهشت اولین اکران پارکینگی یا همان «سینما ماشین» برای فیلم سینمایی خروج، محصول سازمان اوج رقم خورد. این برنامه در شبهای آتی هم ادامه دارد. خبرگزاری مهر در گزارشی از یک نوبت نمایش فیلم سینمایی «خروج» در طرح سینما ماشین، نکات قابل تاملی درباره این رویداد مطرح کرده است. در این گزارش آمده است: 2 نفر در هر جایگاه با یک لپتاپ نشستهاند و مراحل چک بلیت و پلاک را انجام میدهند، این مرحله البته کمی طولانی و حوصله سر بر است. تمام تیم هدایتکننده شیلد و دستکش دارند. یکی دو نفر هم کاور پوشیدهاند و با علمکهای قرمز رنگ در دستشان (که اسمش را هم نمیدانم!) ماشینها را با نظم خاصی به جایگاهشان هدایت میکنند. به جایگاه اصلی که میرسیم، ماشینهای مختلفی را میبینم که اکثرا لاکچریاند، بینشان تک و توک میتوانی پراید پیدا کنی، البته یک تاکسی هم میبینم که در محل مورد نظر جاگیر میشود.
در بخش دیگری از این گزارش به چگونگی جاگیری اتومبیلها در محلهای مشخص شده اشاره شده است: هر کدام از ماشینها آرام آرام در جای مخصوص به خودشان جاگیر میشوند. هیچکدام از سرنشینان از خودرویشان پیاده نمیشوند، قاعدهمندند و منتظرند تا نمایش فیلم آغاز شود. برخی هم موبایلشان را درآوردهاند و از این تجربه تازه و نمایشگری که مدام تصویر ابراهیم حاتمیکیا و فرامرز قریبیان را نشان میدهد و رویش نوشته «رادیوی خود را روی فرکانس Fm ۱۰۷/۸ بگذارید» فیلم میگیرند.
دلایل حضور برخی در این برنامه نیز جالب است. سراغ چند نفر میروم تا مصاحبه کوتاهی کنم. پسر 23-22 سالهای که به همراه دوستش آمده است، میگوید چون سینماها بسته بود آمدیم تا اینجا فیلم ببینیم. سرنشین یک خودروی دیگر میگوید این نوع اکران برایم جالب بود و آمدم. سراغ یک ماشین دیگر میروم، صاحبش تقریبا ۲۵ ساله است و میگوید نگاه نکردم که چه فیلمی به این صورت اکران میشود، فقط آمدم تا این نوع نمایش را تجربه کنم. هرکدام دلیلی داشتند اما عمده دلیل همین تفریح بود. در این روزهای کرونایی که تفریحات کم شده است، انگار مردم از هر تفریحی که مطمئن باشند دچار کرونا نمیشوند، استقبال میکنند. گفتوگوی مشاور رسانهای فیلم اوج، بخش دیگری از این گزارش است. او میگوید: نمیخواستیم «سینماماشین» لاکچری باشد! همچنین پیمان انوشه، مدیر مارکتینگ سایت «سینماتیکت» درباره این طرح میگوید: با توجه به اینکه در چند وقت اخیر سینماها تعطیل بودهاند و مردم نیاز به تفریح دارند، استقبال فوقالعادهای از این طرح شد.
این طرح احتمالا با همین شکل ادامه پیدا کند، اگر چه بخش زیادی از مخاطبانش همانطور که در گزارش مهر آمده، لاکچری باشند.
ارسال به دوستان
آغاز بازگشایی سینماها در بخشهایی از اروپا
نروژ و چک سینماهایشان را بازگشایی میکنند
نروژ سینماهایش را ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) با ظرفیت ۵۰ نفری و جمهوری چک ۱۱ مه (۲۲ اردیبهشت) با ظرفیت حداکثر ۱۰۰ نفر بازگشایی میکند. به گزارش «وطن امروز»، روند عادیسازی شرایط در برخی کشورهای اروپایی با بازگشایی سینماها ادامه دارد. به نقل از هالیوود ریپورتر، نروژ و جمهوری چک در حال بازگشایی سریع سینماها و مشاغل دیگر هستند که به خاطر تدابیر اتخاذ شده برای مهار شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیلی آنها شده بودند. نروژ سینماهایش را 7 مه (18 اردیبهشت) با ظرفیت 50 نفری و جمهوری چک 11 مه (22 اردیبهشت) با ظرفیت حداکثر 100 نفر بازگشایی میکنند. نروژ اعلام کرد سینماها را که تحت دستورالعمل تعطیلی مقطعی در تاریخ 12 ماه مارس بسته شده بودند، در تاریخ 7 مه، بازگشایی خواهد کرد. پذیرش تماشاچیان اما محدود به 50 نفر در هر سانس خواهد بود که مشابه محدودیتهای موجود در کشور همسایه، سوئد است که تعطیلی کامل را اجرا نکرده است. در این طرح از مراجعان به سینما خواسته میشود حداقل یک متر فاصله اجتماعی بین یکدیگر را حفظ کنند. در جمهوری چک، دولت برنامههایی را برای راهاندازی مجدد سینماهای این کشور در میان همهگیری ویروس کرونا مقرر کرده و از 11 ماه مه (22 اردیبهشت)، 2 هفته پیش از برنامه اعلام شده قبلی دولت برای بازگشایی سینماها در 25 مه، بازگشایی سینماها و تئاترها را آغاز میکند. مخاطبان در سینماها ابتدا به 100 نفر محدود خواهند شد. ارسال به دوستان
جمعه شب در قالب یک مراسم مجازی انجام شد
رونمایی از خال سیاه عربی
مراسم رونمایی جدیدترین اثر انتشارات امیرکبیر به نام «خال سیاه عربی» به طور مجازی انجام شد. به گزارش «وطن امروز»، کتاب «خال سیاه عربی» نوشته حامد عسکری، شاعر و نویسنده که مشروح روایت سال گذشته حج تمتع خود را به صورت یک سفرنامه به رشته تحریر در آورده، جمعهشب رونمایی شد. عسکری در این برنامه با اشاره به سنت سفرنامهنویسی در ادبیات فارسی گفت: «سفرنامهنویسی حج یک آیین و سنت ادبی است که در 3-2 قرن اخیر در ادبیات فارسی نمونههای زیادی هم برای آن وجود دارد. من قصد مقایسه سفرنامه خود با این آثار گرانقدر را ندارم اما همینقدر میتوانم بگویم که سعی کردم در این کتاب، تجربه خود را از یک مفهوم و رویداد سنگین انسانی روایت کنم». عسکری در ادامه با تشریح وضعیت امروزی عربستان سعودی و شهر مکه همچنین با اشاره به انگیزه خود از نگارش این سفرنامه گفت: «در این کتاب جازنماز آب نکشیدهام و سفارشنویسی و کمفروشی هم نکردم، خودم بودم و صرفا سعی کردم از مواجههام با یک امر و اتفاق عظیم بگویم، اتفاق و امر عظیمی که برای هر انسانی ممکن است رخ بدهد و هر کسی تجربهای از آن داشته باشد. امیدوارم که مقبول مخاطبان افتد و ذخیره این دنیا و آن دنیایم قرار گیرد». در ادامه این مراسم از کتاب و طرح جلد آن رونمایی شد. کتاب «خال سیاه عربی» در 244 صفحه و به قیمت 35 هزار تومان روانه بازار شده است. ارسال به دوستان
مدیرعامل انتشارات روایت فتح:
نامههای برگزیده مسابقه «قهرمان من» کتاب میشود
نامههای برگزیده مسابقه «قهرمان من» در قالب کتاب منتشر خواهد شد. به گزارش «وطن امروز»، بعد از شهادت سردار رشید اسلام حاجقاسم سلیمانی، انتشارات روایت فتح اقدام به برگزاری مسابقهای با عنوان «قهرمان من» کرد که در این مسابقه، دانشآموزان تمام مقاطع تحصیلی خطاب به سپهبد شهید حاجقاسم سلیمانی نامه نوشتند. محسن دریالعل، مدیرعامل انتشارات روایت فتح در رابطه با مراحل برگزاری این مسابقه گفت: دبیرخانه مسابقه قهرمان من تشکیل شده و در حال بررسی نامههای ارسالی خطاب به سپهبد شهید قاسم سلیمانی هستند و مدتی است که تیمی موظف شده است آثار رسیده به دبیرخانه را دستهبندی کرده و تحویل هیأت داوری اولیه بدهند. دریالعل خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵۰۰ نامه از 3 طریق ایمیل، شبکههای مجازی و اداره پست به دبیرخانه مسابقه ارسال شده و این نامهها بر اساس نام، نامخانوادگی، گروه سنی، استان و شهر دستهبندی میشوند. بعد از این مرحله، آثار در 4 گروه سنی به 4 داور، برای داوری اولیه تحویل داده میشود. کل زمان تعیین شده برای مراحل ثبت سیستمی، داوری اولیه و تحویل به خانواده شهید حدود 3 ماه پیشبینی شده که این پروسه از ماه پیش شروع شده است. وی در رابطه با داوری آثار خاطرنشان کرد: در مرحله اولیه داوری از میان ۳۵۰۰ نامه ارسالی ۵۰۰ نامه توسط 4 داور انتخاب خواهد شد. مرحله بعدی داوری انتخاب ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده نهایی است که این تعداد، توسط خانواده شهید حاجقاسم سلیمانی انتخاب خواهد شد. مطابق اعلام قبلی به هر نفر جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی اهدا شده و همه این ۱۱۰ نامه در قالب یک کتاب از سوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد. دریالعل افزود: در نظر داریم نامههای برگزیده را از چند حیث بررسی کرده و در کتاب بگنجانیم. از جمله این موارد بررسی جنبه روانشناختی نامهها خواهد بود که این نامهها توسط چند روانشناس شناختهشده بررسی شده و مقالههای نوشتهشده توسط این روانشناسان در کتاب منتشر خواهد شد. جنبه بعدی بررسی بعد ادبی نامهها خواهد بود که نامهها را به چند نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان تحویل خواهیم داد تا مقالهای در رابطه با قوت ادبی آثار بنویسند و آن مقاله نیز جزئی از مطالب کتاب خواهد بود. ارسال به دوستان
دعاى روز نهم ماه رمضان
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِکَ الواسِعَه واهْدِنی فیهِ لِبراهِینِکَ السّاطِعَه و خُذْ بناصیتی الى مَرْضاتِکَ الجامِعَه بِمَحَبّتِکَ یا أمَلَ المُشْتاقین.
خدایا قرار بده برایم در آن بهرهاى از رحمت فراوانـت و راهنماییام کن در آن به برهان و راههاى درخشانت و بگیر عنانم به سوى رضایت همهجانبهات به دوستى خود اى آرزوى مشتاقان.
ارسال به دوستان
تأکید بر «همدلی» در جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج)
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با شعار «با محبت سفرهای خالی نیست» اکران شد. به گزارش «وطن امروز»، همزمان با ماه مبارک رمضان و موج مهربانی ایرانیان با گرهگشایی از یکدیگر، از جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) به همت خانه طراحان رونمایی شده است. این دیوارنگاره که در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان با هشتگ «ایران همدل» رونمایی شده است، به همراهی مردم کشورمان برای گرهگشایی از یکدیگر در طرحهای خداپسندانه همچون رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اشاره و تأکید دارد. ایدهپردازی، عکاسی و طراحی این اثر را محمد تقیپور بر عهده داشته و شعار این دیوارنگاره (با محبت سفرهای خالی نیست) انتخاب پوریا سرابی است.
ارسال به دوستان
تلویزیون
«ماسک» مستند جدید تلویزیون میشود
شبکه مستند سیما در حال تولید فیلم مستندی با عنوان «ماسک» به تهیهکنندگی و کارگردانی محمد دیندار است. به گزارش «وطن امروز»، این مستند که موضوع ویروس کرونا را دستمایه کار خود قرار داده، در حال تصویربرداری در مکانهای مختلف است و تولید آن در ایام کرونایی همچنان ادامه دارد. محمد دیندار درباره نگاه و رویکرد خود در مستند «ماسک» که تعدادی از چهرههای شاخص سیاسی، پزشکی، نمایندگان مجلس و... نیز در آن حضور دارند، توضیح داده است که «در این مستند نگاهی حماسی، چالشی و در عین حال اجتماعی و تحلیلی را دنبال خواهم کرد و تلاشم این است که اثری متفاوت و کاربردی و تأثیرگذار را درباره ابعاد مختلف ویروس کرونا ارائه کنم».
***
پخش یک سریال ژاپنی جدید از شبکه 4
پخش سریال ژاپنی «ابری بر بالای کوه» از دیروز از شبکه چهار شروع شد. به گزارش «وطن امروز»، سریال «ابری بر بالای کوه» به کارگردانی «میکیو ساتو» از ۱۳ اردیبهشتماه مصادف با ۸ رمضان هر بامداد ساعت ۱۲ پخش میشود. این سریال ژاپنی زندگی 3 جوان روستایی ژاپنی را روایت میکند که بعدها هر 3، افراد تاثیرگذاری در تاریخ و فرهنگ ژاپن میشوند.
ارسال به دوستان
از خانطومان تا بهشت
همزمان با ایام سالروز شهادت شهدای مظلوم خانطومان، مجموعه کتب منتشرشده از این شهدای عزیز با شرایط ویژه عرضه میشود. به گزارش «وطنامروز»، نخستین بار که نام خان طومان به گوشمان رسید اردیبهشت سال ۹۵ بود. شنیدیم تعدادی از رزمندگان مدافعان حرم که اغلب از نیروهای لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران بودند در این منطقه به شهادت رسیدند و پیکرهای پاکشان در شرایطی نبود که بتوان آنها به عقب برگرداند و در همان خاک آسمانی پیکرشان باقی ماند. نشر شهید کاظمی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای مدافع حرم مخصوصا شهدای مظلوم خان طومان، بیش از 50 عنوان کتاب در این زمینه منتشر کرده که بیش از 10 عنوانش مربوط به شهدای خان طومان است. این انتشارات با توجه به سالروز شهدای خان طومان تمام کتب شهدای خان طومان را با 25 درصد تخفیف عرضه میکند.
ارسال به دوستان
«جوکر ۲» ساخته میشود؟
پس از موفقیت بزرگ «جوکر»، «تاد فیلیپس» کارگردان این فیلم در حال مذاکره برای ساخت دنباله این فیلم با حضور احتمالی «واکین فینیکس» است. به گزارش ایسنا به نقل از دیجیتال اسپای، فیلم «جوکر» سال گذشته با بودجه ۷۰ میلیوندلاری به فروش بالغ بر یک میلیارد دلار دست یافت و به جایگاه مهمی در فرهنگ عامه رسید. از همان ابتدا گمانهزنیهایی نیز درباره ساخت دنباله این فیلم سینمایی مطرح شد که «تاد فیلیپس» نویسنده و کارگردان این فیلم آن را کاملا رد میکرد. «فیلیپس» ابتدا معتقد بود «جوکر» دنباله سینمایی نخواهد داشت و به صورت یک «تک فیلم» ساخته شده است و حتی گمانهزنی درباره ساخت قسمت دوم «جوکر» را آزاردهنده توصیف کرد اما حالا خبرهای تایید شده حاکی از آن است که پروژه ساخت «جوکر ۲» کلید خورده و «فیلیپس» در حال مذاکره برای کارگردانی و نویسندگی مشترک آن با «اسکات سیلور» است. همچنین کمپانی براداران وارنر در تلاش است دوباره از «واکین فینیکس» برای بازی در نقش اصلی استفاده کند؛ نقشی که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای «فینیکس» پس از چند سال به ارمغان آورد.
ارسال به دوستان
|
|
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
|