|
ارسال به دوستان
رضا ایرانمنش، بازیگر و کارگردان سینما در گفتوگو با «وطن امروز» از وضعیت این روزهای
خود و سینما گفت نمیخواهم فراموش شوم
مصطفی پورکیانی: هر وقت اسم «رضا ایرانمنش» میآید، ناخودآگاه همه به یاد فیلم سینمایی «سجاده آتش» و بازیهای خاطرهساز او در فیلمهای دفاعمقدسی میافتند؛ فیلمهایی که هنوز مخاطب با دیدن هرباره آنها هیجانزده میشود و با قهرمان داستان همزاد پنداری میکند. وی حالا پس از سالها فعالیت هنری قرار است نخستین سریال خود را کارگردانی کند. سریال «سپهسالار» قصهای جنگی دارد که در موقعیتی کمدی روایت میشود. به این بهانه با رضا ایرانمنش به گفتوگو نشستهایم تا از سریال جدیدش و حال و هوای امروز سینما بیشتر برایمان بگوید.
***
* برای شروع گفتوگو از وضعیت جسمانی خودتان برایمان بگویید و اینکه حدودا بعد از 10 سال دوری از فعالیتهای هنری بویژه بازیگری و کارگردانی، در سریال «آخر خط» حاضر شدید. در این مدت فیلمنامه خوبی به شما پیشنهاد نشد یا وضعیت جسمانیتان اجازه فعالیت به شما نمیداد؟
خدا را شکر حالم خوب است و این روزها کمتر بستری شدهام. در این سالها هم فیلمنامههایی پیشنهاد میشد که خیلی خوب نبودند و منجر به همکاری نمیشد، البته بهرغم میل باطنی، یکسری کار تصویری هم کردم که به دلیل گذران زندگی و امرار معاش و اینکه از یادها فراموش نشوم، آن کارها را انجام دادم.
* از سریال «سپهسالار» بگویید و اینکه چه پروسهای طی شد تا به کارگردانی این کار برسید.
من سال 80 فیلمنامه این کار را نوشتم که در طول این سالها، چندینبار بازنویسی شد. ۲ سال پیش که قرار شد این سریال را در اصفهان و برای شبکه نمایش خانگی تولید کنم باز شرایط مالی و برخی مسائل باعث شد تا برای تولید مقداری تأمل کنیم و همین وقفه ما را به دوران کرونا رساند و باز شروع کار متوقف شد تا اینکه توانستیم خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم و یاد بگیریم چطور میشود در این شرایط کار کرد.
* تحلیلتان درباره وضعیت سینما و تلویزیون ما چیست؟ اعتقاد به باندبازی و وجود مافیا در سینما دارید؟
بگذارید جواب سوال شما را با یک مقدمه بگویم. در گذشته درس خواندن، دانشگاه رفتن و داشتن تحصیلات مرتبط و آکادمیک خیلی خوب بود ولی من امروز هیچ کسی را بویژه در حوزه هنر و بازیگری به درس خواندن تشویق نمیکنم. در تمام دنیا در حوزه هنر وقتی جوانترها وارد بازی میشوند، اینگونه نیست که دیگر قدیمیها و پیشکسوتان فراموش شوند و هیچ نقشی به آنها داده نشود. در کشور خودمان هم حتی در دهه 70 و اوایل دهه 80 باز به همین شکل بود و کسی جای دیگری را تنگ نمیکرد؛ قدیمیها را کنار نمیگذاشتند و از آن طرف جوانترها نیز بخوبی دیده میشدند.
ولی در یک مقطع زمانی باند و مافیایی در حوزه تصویر به وجود آمد که اجازه کار کردن به هر کسی را نمیداد؛ برای بازیگران چشمرنگی دستمزدهای نجومی پرداخت میشد و نوبت به امثال ماها که میرسید، هیچ پولی در کار نبود.
من در این سالها در کنار کار کردن، درس هم میخواندم و شرایط خیلی سختی را گذراندم. اگر هر حرفه دیگری انتخاب میکردم، حتما موفقتر بودم.
* هیچ وقت با همان مافیا و باندها کار نکردید؟
من در طول زندگی هیچ وقت نان به نرخ روز نخوردم، مجیزگویی نکردم و اصلا این کارها را بلد نیستم. در یک کلام به شما بگویم که اخلاق در سینما و تلویزیون ما مرده است. تمام این مشکلات و معضلات هم به عدم مدیریت مسؤولانی برمیگردد که در این حوزهها مسؤولیت دارند و اتفاقا هیچ بویی از هنر نبردهاند؛ مسؤولانی که هیچ وقت در موسیقی، سینما، و تلویزیون، در جایگاه واقعی خود نبودهاند و به همین دلیل در سادهترین شکل ممکن، حتی هنرمندان این حوزهها را نمیشناسند، پس چه انتظاری داریم که برای ما هنرمندان بتوانند سیاستگذاری کنند. پیشکسوتان ما در این شرایط بد اقتصادی، از کجا باید امرار معاش کنند و همان مسؤول بیخبر از همه جا، اصلا مشکلات ما برایشان مهم نیست. اگر مسؤول لایقی از جنس خود هنرمندان در این جایگاهها قرار بگیرد، قطعا بسیاری از این مشکلات حلوفصل خواهد شد. واقعا بیمه کردن اهالی هنر چقدر باید طول بکشد؟ تا کی هنرمندان باید غم نان داشته باشند؟! متاسفانه مسؤولان دولتی ما فقط یاد گرفتهاند با هنرمندان در زمان انتخابات عکس یادگاری بگیرند و از آنها سوءاستفاده کنند.
علاوه بر مسؤولان، من از برخی همکاران خودمان نیز گلایه دارم. یادم هست در گذشته پیش میآمد مثلا آقای جعفر دهقان برای نقشی انتخاب میشدند و به هر دلیلی انصراف میدادند و بعد از آن برای همان نقش سراغ من میآمدند، من تا از آقای دهقان سوال نمیکردم چه اتفاقی افتاده که انصراف داده و در واقع تا از ایشان کسب تکلیف و اجازه نمیکردم، امکان نداشت به عوامل جواب مثبت دهم ولی حالا همه آن دوران تبدیل به «زیرآب زنی» از یکدیگر شده و اینجاست که میگویم واقعا اخلاق در این روزها از سینما رخت بربسته است. بارها شده که در موقعیتهای مختلف برای همکارانی که در ابتدای راه بودند، بازی کردم و برای کار آنها سنگتمام گذاشتم و پلی برای موفقیت آنها شدم اما همین که به جاهای بالاتر رسیدند براحتی ماها را فراموش کردند.
نباید به همین راحتی همدیگر را فراموش کنیم؛ من در این سالها اگر موقعیت کارگردانی و تهیهکنندگی برایم پیش آمده، سعی کردم سراغ دوستان و همکاران قدیمیتر بروم تا آنها نیز مجددا جلوی دوربین بیایند و دوباره بر سر زبانها بیفتند.
* در حال حاضر وضعیت جسمانیتان چطور است؟
باور کنید هر وقت سر کار هستم، هم روحیه خوبی دارم و هم وضعیت جسمانیام بهتر است. بارها شده که در بیمارستان بستری شدهام و به من سریال یا فیلمی پیشنهاد شده و با اجازه دکترها سر کار رفتهام. پزشکان میگفتند هر وقت سر کار میروی حال جسمیات هم بهتر میشود تا جایی که داروهایم را کمتر میکردند.
* دوباره برویم سراغ «سپهسالار» و اینکه چقدر از کار آماده شده است؟
13 قسمت کار را خودم نگارش کردم اما کار را رها کرده بودم. فرزاد فتحی، تهیهکننده این کار که رفاقتها با هم داریم، به من زنگ میزد و حال و احوالم را جویا میشد. زمانی بود که از نظر روحی وضعیت مساعدی نداشتم و بهم ریخته بودم. فتحی اصرار میکرد که سریعتر کار را شروع کنیم و تصمیم گرفتیم که کار را به 26 قسمت اضافه کنیم و من در نهایت کل کار را به امیر برادران پیشنهاد دادم و قرار شد کار به سرپرستی امیر مجددا بازنویسی شود و تا فروردین سال بعد، نگارش کار به اتمام برسد.
قصه «سپهسالار» در دهه 90 میگذرد و با یک فلشبک به دهه 60 بازمیگردیم و زمان جنگ و یکسری کاراکترهای کاملا جدی که در موقعیتهای طنز و کمدی قرار میگیرند. سعی کردم این کاراکترها را از زمانی که خودم در جبهه بودم و با این رفقای شوخطبع رفاقت داشتم، الهام بگیرم و برای این نقشها انتخاب کنم.
* چه زمانی تصویربرداری کار را شروع میکنید؟
قرار است چند روز دیگر از چندین لوکیشنی که انتخاب کردیم، بازدید داشته باشیم و همزمان با نگارش فیلمنامه، کار پیشتولید و انتخاب عوامل نیز در حال جریان است تا اگر خدا بخواهد، اردیبهشتماه سال آینده کار را کلید بزنیم.
* در این سریال بازی هم میکنید؟
بله، البته نقش کوتاهی دارم و بیشتر سعی کردم بر کار کارگردانی متمرکز شوم.
* تصمیم نهایی گرفته شده که این سریال برای تلویزیون تولید شود یا شبکه نمایش خانگی؟
هنوز به تصمیم نهایی نرسیدهایم ولی با حضور امیر برادران امکان دارد این کار برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.
ارسال به دوستان
آمار مخاطبان کنسرتهای روز اول جشنواره موسیقی فجر
ستاد برگزاری سیوششمین جشنواره موسیقی فجر آمار مخاطبان کنسرتهای اینترنتی این رویداد موسیقایی در روز اول را منتشر کرد.
به گزارش «وطنامروز»، بر اساس آمار سایتهای پخش اجراهای سیوششمین جشنواره موسیقی فجر، در نخستین روز جشنواره ۳ هزار و ۵۹۸ نفر اجراها را تماشا کردند. اجرای گروه «ایستم» ۷۳۶ نفر، سوییت برای قیچک و قانون و کویینتت زهی «رسپینا» ۷۹۴ نفر، دوئت ویلا مادلنا از کشور اتریش ۶۴۴ نفر، کوارتت زهی «نماد» ۹۰۵ نفر و گروه «ژاو» ۵۱۹ تماشاگر داشتند. اجراهای سیوششمین جشنواره موسیقی فجر تا چهارم اسفندماه از سامانههای جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران و چند سامانه بخش خصوصی پخش میشود.
ارسال به دوستان
تلویزیون
فصل دوم «گاندو» در حال ساخت است
فصل دوم سریال «گاندو» مدتی است کلید خورده و این روزها تصویربرداری آن در گرمدره ادامه دارد.
به گزارش «وطنامروز»، فصل اول سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیهکنندگی مجتبی امینی سال گذشته از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفت و مخاطبان زیادی پیدا کرد. این روزها اما فصل دوم این سریال در حال تصویربرداری است و بیش از ۴۵ روز است که دوباره کلید خورده است. فصل دوم گاندو با نام موقت «لوتی» به کارگردانی جواد افشار این روزها در لوکیشنهای مختلفی تصویربرداری میشود و عوامل این سریال در منطقه گرمدره تهران مشغول به تولید آن هستند.
فصل دوم این سریال در ادامه فصل اول تولید میشود اما رویکرد اجتماعیتر پیدا کرده است. داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، سوگل طهماسبی، علی افشار و شهرزاد کمالزاده از جمله بازیگران فصل قبل بودند که در فصل دوم هم به ایفای نقش میپردازند.
همچنین بازیگران جدیدی هم به این فصل از سریال اضافه شدهاند که امیریل ارجمند، از جمله آنهاست.
***
«یاور» سریال ماه رمضانی شبکه ۳
سعید سلطانی سریال جدیدی را برای ماه رمضان سال آینده شبکه ۳ کارگردانی میکند.
به گزارش «وطنامروز»، سعید سلطانی این روزها در حال تصویربرداری سریال «یاور» است که شبکه ۳ سیما آن را برای ماه رمضان سال آینده تدارک دیده است.
نگارش این سریال ۳۰ قسمتی را سعید مطلبی بر عهده دارد و آرمان زرینکوب، تهیهکننده آن است. سریال «یاور» ملودرامی اجتماعی با حال و هوای ماه مبارک رمضان است. داریوش ارجمند، علی باقری، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی و... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند. سعید سلطانی، کارگردان سریالهای ستایش، پس از باران، بوم و بانو، فراموشی، لبه تاریکی، رسم عاشقی، خانهای در تاریکی و... را برای تلویزیون به عهده داشته است.
ارسال به دوستان
جشنواره تجسمی فجر امروز به پایان میرسد
اختتامیه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امروز پنجشنبه ۷ اسفند در تالار وحدت برگزار میشود. به گزارش «وطن امروز»، نمایشگاه طوبای زرین و بخشهای مختلف سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر امروز (۳۰ بهمن) به کار خود پایان میدهد و مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان، ۷ اسفندماه در تالار وحدت با رعایت شیوهنامههای بهداشتی و حضور محدود هنرمندان برگزار میشود. مراسم پایانی این جشنواره پنجشنبه ۷ اسفند مصادف با روز ولادت حضرت امام علی علیهالسلام در تالار وحدت با حضور محدود هنرمندان برگزیده جشنواره و با رعایت شیوهنامهها برگزار میشود. در این مراسم علاوه بر اعلام نام برگزیدگان جشنواره و اهدای جوایز، نشان افتخار مفاخر هنرهای تجسمی نیز اهدا خواهد شد.
ارسال به دوستان
«شنای پروانه» بهرغم انتشار نسخه قاچاق، در اکران مجددش به بهترین آمار فروش در دوران کرونا رسید
بازگشت ۳۵۰ میلیونی
عباس اسماعیلگل: این روزها قاچاق نسخه باکیفیت فیلمهای سینمایی ایران در فضای مجازی به یک اپیدمی تبدیل شده است و انگار هر چند وقت یکبار باید منتظر انتشار غیررسمی و قاچاق یکی از فیلمهای روز سینمای ایران در فضای مجازی باشیم. البته در چند وقت اخیر این اتفاق برای ۲ فیلم «شنای پروانه» و «خورشید» رخ داد تا برخی در نخستین فرصت، فیلم مورد نظرشان را به صورت غیرقانونی تماشا کنند و از سوی دیگر قاچاقچیان این فیلمها نیز بدون هیچ زحمتی منتظر میمانند تا فیلمهای باکیفیت ساخته شود و در بهترین فرصت، آنها را روانه فضای مجازی کنند. گفتنی است اکران ابتدایی فیلم «شنای پروانه» که اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مواجه شد، تنها چند روز ادامه داشت و سازندگانش آن زمان تصمیم گرفتند این فیلم را در دوران پس از کرونا اکران کنند اما طی چند وقت اخیر و پس از انتشار نسخه قاچاق فیلم، سازندگان آن مجددا «شنای پروانه» را راهی اکران کردند که تاکنون هم استقبال خوبی از این فیلم در پرده سینماها شده است، به طوری که محمدرضا صابری، دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در این باره گفته است: «بعد از جشنواره فیلم فجر، با قاچاق فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، صاحبان این فیلم تصمیم گرفتند آن را اکران کنند که البته نمایش این فیلم با استقبال خوبی همراه بود و در ۲ روز اول بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در سینماها فروخت. البته این را هم باید بگویم که آخرین سانس سینماها به دلیل منع تردد ساعت ۱۸ در نظر گرفته شده است که این مساله خود میتواند در کاهش مخاطب تأثیرگذار باشد». با همه مشکلات و محدودیتهای موجود، فروش ۳۵۰ میلیون تومانی «شنای پروانه» در این مدت، همچنان از تمام فیلمهایی که در دوران کرونا به نمایش درآمدند بالاتر است که این موضوع نشاندهنده آن است که هنوز برخی مخاطبان سینما ترجیح میدهند با احترام به حق مؤلف فیلمهای مورد علاقه خود را از طریق قانونی تماشا کنند. اما مهمترین نکتهای که در سونامی قاچاق فیلمهای سینمای ایران به چشم میخورد بیتفاوتی و عدم مسؤولیتپذیری مسؤولان مربوط است به طوری که در دوران قبل از کرونا بسیاری از فیلمهای پرفروش سینمای ایران در روزهای پایانی اکرانشان در فضای مجازی قاچاق میشدند و فیلمساز هم به ناچار فیلمش را از پرده سینما خارج میکرد و بهرغم میل باطنی مجبور به اکران فیلم در شبکه نمایش خانگی میشد.
به هر حال در یکی دو سال اخیر پس از قاچاق هر فیلم که با اعتراض سازندگان آن مواجه میشد، برخیها انگشت اتهام را به خاطر سهلانگاری مسؤولان سینمایی به سمت آنها نشانه میگرفتند که عدم پاسخگویی مسؤولان سینمایی نیز به شبهات این اتفاق دامن زده است و همچنان علامت سوالهای بسیاری پیرامون سونامی قاچاق فیلمهای سینمایی در ایران برای اهالی رسانه و سینما در این زمینه وجود دارد.
ارسال به دوستان
نمایش آنلاین آثار جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی
مدیر اکران آنلاین چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، از نمایش فیلمهای این جشنواره در سامانههای برخط هاشور، ودیو و تیوال خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، نوید کوهبر، مدیر اکران آنلاین چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با اشاره به نمایش آثار این رویداد در فضای برخط بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و تجربه موفق اکران آنلاین در جشنوارههای برگزار شده از جمله سیوهفتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران، نمایش فیلمهای چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نیز به فضای برخط منتقل شده است. بدین ترتیب سامانههای هاشور، تیوال و ودیو میزبان مخاطبانی از سراسر ایران برای تماشای آثار حاضر در بخش مسابقه این رویداد خواهند بود. وی افزود: دسترسی به این آثار برای عموم علاقهمندان رایگان است و در سانسهای مختلفی که متعاقبا اعلام میشود، نمایش داده خواهند شد. کوهبر همچنین به کسب اجازه از صاحبان آثار اشاره و عنوان کرد: فیلمهایی که صاحبان آنها اجازه نمایش آنلاین را در جشنواره رضوی دادهاند، در سامانههای نامبرده نمایش داده خواهد شد. این فیلمها بر اساس جدول برنامه به مدت ۳ روز از ۴ تا ۶ اسفند ۹۹ به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار میگیرد. ارسال به دوستان
راهیابی ۵ اثر به مرحله نهایی جشنواره شهید غنیپور
سرگروه داوری بخش رمان نوجوان جشنواره شهید حبیب غنیپور گفت: پس از بررسی اولیه حدود ۲ هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات نوجوانان، ابتدا ۵۲ عنوان رمان و در نهایت ۵ اثر به عنوان نامزدهای دریافت جایزه انتخاب شدند. به گزارش «وطن امروز»، حبیب یوسفزاده گفت: گروه داوری بخش رمان نوجوان بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنیپور، پس از بررسی اولیه حدود ۲ هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات نوجوانان و کنار گذاشتن کتابهای بازنویسی شده، ترجمه و سایر آثار غیرمرتبط با بخش رمان (تألیفی) نوجوان، در نهایت ۵۲ عنوان رمان را در چرخه داوری قرار داد. از این تعداد، در مرحله بعد ۱۲ عنوان کتاب به دور نهایی راه یافت و از میان آنها ۵ اثر به عنوان نامزدهای دریافت جایزه انتخاب شدند که در روز اعلام رسمی برگزیدگان جشنواره در اسفندماه ۱۳۹۹ معرفی خواهند شد. وی گفت: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری این جشنواره، به جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی اعلام شده از سوی مراکز ذیصلاح در مقابله با ویروس کرونا (کووید-۱۹)، مراسم معرفی برگزیدگان جایزه ادبی شهید حبیب غنیپور ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ برگزار و اخبار و نتایج داوری آثار نوزدهمین و بیستمین دوره جشنواره و همچنین بیانیه پایانی، از طریق سایت اطلاعرسانی پایگاه ادبی شهید غنیپور منتشر خواهد شد. ارسال به دوستان
سخنگوی انجمن سینماداران خبر داد
۳ فیلم، گزینههای اکران نوروز ۱۴۰۰
دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران از تصمیمگیری اولیه برای اکران ۳ فیلم «دینامیت» ساخته سید مسعود اطیابی، «چپ، راست» ساخته حامد محمدی و «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
محمدرضا صابری، دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران بیان کرد: در جلسات متعددی که در سازمان سینمایی داشتیم امیدوار بودیم بعد از جشنواره مردم باز هم از سینماها استقبال کنند. در واقع چراغ سینما یک بار دیگر توسط جشنواره فیلم فجر روشن شد و برای ادامه این راه تنها میتوانیم با اکران فیلمهای خوب به جلو برویم. سازمان سینمایی به ما پیشنهاد اکران فیلم «لاله» را داد، این فیلم از ابتدای سال ۹۹ قرار بود اکران شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران نشد، البته متأسفانه تا امروز این فیلم را برای اکران در اختیار سینماها قرار ندادهاند. سخنگوی انجمن سینماداران توضیح داد: خوشبختانه با آقای انتظامی رئیس سازمان سینمایی جلسهای داشتیم که برای تشویق صاحبان فیلمها برای اکران آثار خود، قرار شد بسته حمایتی از فیلمها ارائه شود و این مساله خود در جلب اعتماد صاحبان فیلمها بسیار تأثیرگذار بود. وی ادامه داد: بعد از جشنواره فیلم فجر، با قاچاق فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، صاحبان این فیلم تصمیم گرفتند آن را اکران کنند که البته نمایش این فیلم با استقبال خوبی همراه بود و در ۲ روز اول بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در سینماها فروخت. البته این را هم باید بگویم که آخرین سانس سینماها به دلیل منع تردد، ساعت ۱۸ در نظر گرفته شده است و این مساله خود میتواند در کاهش استقبال مخاطبان تأثیرگذار باشد.
صابری بیان کرد: همچنین به شرکتهای پخش فراخوان دادهایم تا فیلمهای نوروزی خود را معرفی کنند. خواهش ما از دوستان تهیهکننده این بود که فیلمهای خود را برای اکران ارائه کنند، در همین راستا روز دوشنبه ۲۷ بهمنماه جلسهای برگزار شد و به یک جمعبندی برای اکران نوروزی رسیدیم. طی توافقی که بین سینماداران و پخشکنندگان حاصل شد، سینماها از فیلمهای موردنظر حمایت میکنند تا فروش خوبی داشته باشند.
وی توضیح داد: در این جلسه تصمیم گرفته شد ۵ فیلم برای اکران نوروزی انتخاب شوند که ۳ تا از این فیلمها شامل «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی، «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است. سخنگوی انجمن سینماداران تاکید کرد: البته شنبه هفته آینده جلسه نهایی انجمن سینماداران و پخشکنندگان برگزار میشود تا در این زمینه به جمعبندی نهایی دست پیدا کنیم و در صورت توافق این فیلمها از هفته آینده به عنوان فیلمهای نوروز ۱۴۰۰ روی پرده سینماها بروند. صابری در پایان گفت: قرار است جلسهای با آقای انتظامی داشته باشیم تا برای حمایت بیشتر از فیلمها بسته حمایتی برای فیلمهای اکران نوروزی نیز در نظر گرفته شود، چرا که بسته حمایتی مورد نظر تا پایان اسفندماه در نظر گرفته شده بود.
ارسال به دوستان
|
|
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
|